יום שישי, 28 באוגוסט 2015

ג׳ניפר לורנס מתאחדת עם איימי שומר לכתיבת תסריט



כולנו ראינו את התמונות של ג׳ניפר לורנס מבלה יחד עם איימי שומר בים, אבל בראיון מעניין חדש ל-New Yourk Times, ג׳ניפר חשפה שהן גם עומדות לכתוב תסריט לסרט ולככב בו ביחד!

״אנחנו משחקות אחיות,״ גברת לורנס אמרה. ״כמעט סיימנו לכתוב. זה פשוט יצא מאיתנו ככה. יש לנו כבר בסביבות המאה דפים״.

היא ממשיכה ואומרת: ״איימי ואני נועדנו זו לזו. יש לנו טעם שונה. זו הייתה החוויה הכי כיפית בחיי. אנחנו מתחילות את היום בלצחוק בטלפון, ומסיימות בשליחת עמודים אחד לשניה ואנחנו מתות מצחוק. אני טסה מחר לשיקגו לראות אותה. אנחנו נכתוב קצת עם אחותה, קים, שעזרה לאיימי כשהיא כתבה את ׳אסון מהלך׳״.
לורנס מספרת שהיא פגשה את שווימר בפעם הראשונה רק לפני כמה חודשים.
״כתבתי לה אימייל אחרי שצפיתי ב׳אסון מהלך׳ ואמרתי ׳אני לא יודעת מאיפה להתחיל. אני מניחה שאני פשוט אגיד את זה: אני מאוהבת בך.׳״ היא שיחזרה. ״התחלנו בהתכתבויות באימייל וזה גלש להסתמסות בטלפון.״

למקרה שפספסתם את התמונות שלהן מהחופשה בתחילת החודש, הנה הן כאן לפניכם:


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה